Saker att längta till efter graviditeten:

* Först och främst bebisen är klart

* Sen ska jag boka tid hos Magnus på House of Pain till att ordna upp mina tatueringar. De gjordes när jag var 18, och jag trivs inte alls med de nu. Det är absolut inget jag skulle ha gjort idag.

Därför ska jag täcka över en av de, samt göra om en annan. På axeln har jag kanji-tecken med betydelsen "stenbock" som är mitt stjärntecken. De ska väck, och ersättas av två-tre liljor i ännu obestämd färg, och runt dessa blir det lite mönster i stil med mitt exempel nedan:

FÖRE:


EFTER:


Den andra tatueringen sitter i svanken, och föreställer en fjäril med tribaler runt om. Jag älskar fjärilen, men tribalerna känns väldigt 18-år och jag vill att dessa ska gå ihop med stilen på den nya axel-tatueringen, därför har jag lagt till två små blommor även på denna.
Jag skrev ut en bild på min tatuering och kladdade ner lite snabbt på ett ungefär hur jag tänkt mig, och så här blev det:

FÖRE:


EFTER:


Bilden är alltså kopierad på hälften och sedan spegelvänd för att få lika mönster på båda sidorna. Därför ser den lite skum ut.

Vad tycker ni? Lämna gärna kommentarer!

* Nästa sak att göra efter graviditeten är att ta tag i vikten. Nu ska den bort!

* Tredje saken att göra efter graviditeten är att åka till Thailand i vinter. Och grekland i sommar med barnen och förhoppningsvis deras mor och far föräldrar.

*Fjärde saken jag längtar till är att få ta ett glas vin. En grillkväll med vänner och ett glas vin. Det är nåt att längta efter!

* Jag längtar efter att kunna sova på magen. Och att kunna gå utan att se ut som Ank-mamman.

Banala saker jag vet. Men, just nu känns de långt borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0