Behöver du hjälp? Ring Poolia!

Idag har jag varit på jobbintervju för ett arbete som säljassistent/ordermottagare. Det gick kanon!
Clara som hon hette meddelade redan vid besöket att hon hade bestämt sig för att skicka min profil vidare till kunden, då hon tyckte att jag passade perfekt för jobbet i fråga.

I eftermiddag får jag veta om kunden vill träffa mig imorgon! Jag hoppas verkligen, det skulle vara SÅ roligt att få komma ut och arbeta lite, jag är så trött på att vara arbetslös! Jag vill ut och visa vad jag går för!

Om jag i det lyckliga fallet får jobbet så startar det redan på fredag! *hoppas*

Kan klockan bli eftermiddag nu?

Kommentarer
Postat av: sandra

hej Ja vad roligt jag ska till norrköping snart nån helg och hälsa på rebecca då kan vi ju ha en grilkväll allihopa :) det skulle vara skitkul! jag hör av mej när jag vet men det blir nog i slutet av månaden el i maj! kom å hälsa på snart också!! :) hoppas du får jobbet kramar

2010-04-12 @ 19:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0