Hjärtat!

Hej, fick en kommentar av min vän Sandra och måste svara :)

HEEEJ hjärtat! Som jag saknar dig!! Hur länge som helst har jag sagt till Emil att vi måste åka till er när vi får tid och råd, och JÄMT kommer det nåt i vägen :( i miss you <3

Ja, jag är en riktig tjockis igen, nästan värre denna gång :) Fick för mig att vi pratade i telefon och att jag sa det till dig då, men det kanske är jag som drömt :)

Kommer ni hit nåt snart!? Jag bjuder härmed in er, NÄR ni vill på grillkväll! Vi bor i klockaretorpet nu, hoppas ni kan komma någon dag.

Hälsa Mange så mycket och hör av dig :)

PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuul att du bloggar igen :) och mår bra :) tatoona var gör fina ;)

2010-04-09 @ 07:58:54
URL: http://theonlyversionofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0