intervju

Nu är intervjun med kunden avklarad, och jag vill VERKLIGEN ha jobbet. Jag hoppas verkligen! Då kommer jag jobba heltid två månader ca. Med precis det jag vill jobba med! Få lite mer erfarenhet är icke dumt!

Imorgon förmiddag får jag veta min dom. Kan inte tiden gå rekordfort nu?

Jag och älsklingen tog en squash-match när william var på dagis för att få tiden att gå nu. Vad ska man sysselsätta sig med ikväll tro?

I juni är våran lilla "kennel" fulltalig :) Då får vi hem våran avelshane Beddi's Nimbus! Han är så himla fin. En riktigt ståtlig kille på lite över året.




En riktigt fin chihuahua. Fått väldigt bra kritik på utställningar etc. Han bor nu hos en kennel i Båstad, och i juni ska vi hämta honom! Kort därefter förväntas Cessan löpa, och förhoppningsvis blir det då valpar :)

Jag har nu 115 dagar kvar av min egen graviditet, lite mindre än 4 månader. Vi väntar med spänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0