VAB

Tredje arbetsdagen och naturligtvis! blir William magsjuk. Han som alltid annars är frisk jämt. Vilken timing han har :( De får klara sig utan mig på jobbet idag. Och jag får klara mig utan att lära mig nytt :(

Men nu har han fått i sig en halv barnmatsburk med spagetti och köttfärssås som han fått behålla nån timme än så länge. Det har han inte ätit sen han var ett år :D han älskade det.

HOPPAS jag slipper magsjuka!!

Idag ska vi iväg och titta på en bilbarnstol. Jag har ju kvar Williams gamla som ser helt sprillans ny ut, den är ju bara använd av honom, men vi har bestämt oss för att köpa en Brio Sing vagn, och om vi byter bilstol till brio Primo så kan vi fästa den direkt på chassit till vagnen. AS skönt om man bara ska in snabbt och handla och bebisen sover i bilstolen. Klicka ur den ur bilen, på vagnen in och handla, och sen klick in i bilen igen. Hur smidigt som helst. Och med två treåringar att hålla koll på samtidigt är smidigt välbehövligt! Helt plötsligt måste man va supermamma och ha ögon åt alla håll.

Senare, 17.45, ska vi till barnmorskan för första gången sen inskrivningen. Vilket glapp det blev. Idag blir det väl mäta, lyssna, klämma och känna typ. Inget avancerat. Blodprov troligtvis. Jag FASAR inför vågen idag.
För 4 veckor sen låg vikten på +700 gram sen inskrivningen, hoppas det inte stuckit iväg nu! Vågen hemma är lägligt trasig nämligen.

Idag har min kära mor varit iväg till sthlm och parat sin Sally, så nu hoppas vi på valpar till juni! Vad roligt :)

Imorgon 16.30 ska jag till specsavers och fixa glasögon. På tiden nu, har haft synfel sen jag var liten men aldrig så att jag märkt det. Nu har det dock brutit ut och jag har svårt att sitta hela dagen vid datorn på jobbet. Läge.

Så nu blir jag glasögonorm. And i'm proud of it.

Idag har jag rekommenderat min älskling till ett jobb, vi får se om det leder nånvart :)

Ha en bra dag i det hemska vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0