Fint väder!

Idag är det vårväder, på riktigt! Jag har varit ute utan jacka och svettats!

Efter frukosten med barnen tog vi ut barnens nya cyklar de fick av Farmor Siv i julas, och så tog vi en rejäl promenad. Så mycket cyklande blev det ju inte förstås ;) Vi stannade till i en lekpark och busade lite, och sen promenerade vi hem igen.

Pust! Magen var en aning i vägen. Dessutom får jag ganska kraftiga sammandragningar i tid och otid nu för tiden och det är inte säkskilt roligt alls. På lördag går jag in i vecka 24, tiden går fort fast samtidigt känns det som att jag varit gravid i evigheter. Jag är trött på det redan och har 16 veckor kvar, och lättare blir det ju inte. Man blir så begränsad. Att resa sig själv från soffan är inte längre en självklarhet, och jag tycker det är jobbigt att vara beroende av någon annan för så banala saker. Men min älskling är världens finaste och hjälper mig med allt! *kärlek*

Igår hämtade vi ut Emils nya glasögon på Specsavers! Superfina. Ett par vanliga glasögon och ett par solglasögon med styrka för 2660 kr. Mycket överkomligt pris! Jag ska gå ner och titta ut ett par åt mig själv också då jag märkt mer och mer att jag anstränger ögonen massor och jag har brytningsfel och är översynt, men det får bli lite senare. Har hittat ett par jag gillade ganska mycket.

Nu väntar lunch för oss och barnen, och i eftermiddag kanske det blir badhuset.

Ha en trevlig dag i solen! Nu ska jag titta efter resor ;)

Kommentarer
Postat av: sandra l

hej gumman vad roligt att ni ska få en bebis till :) det var så länge sen vi pratade ju men jag hade hört ryktet innan haha :) allt bra med er då?? hoppas det! kramar

2010-04-08 @ 21:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0