Upprättelse!

Äntligen är ärendet mellan facket och min förra arbetsgivare klart! Och nog fick jag upprättelse alltid. Det är så skönt när man får rätt! Jag ska bli kompenserad, och de som arbetar kvar ska få bättre villkor. Kan det bli bättre?

Igår åkte William till sin pappa, han blev så glad att se honom!

Efter det åkte älsklingen och jag och spelade lite biljard, vilket var väldigt svårt med tanke på min mage. Den var liksom i vägen en aning :)

Vi tog en sväng till vrinneviparkeringen och Emil skulle öva att parkera. Hans tålamod är obefintligt :D Två försök sen gav han upp haha. Rom byggdes inte på en dag älskling ;)

Idag blir det en lugn dag, kanske går någon bra bio eller liknande? Man får passa på när man är barnfri :) Nästa vecka är et mitt jobb att få upp båda barnen, klä på de, klä på mig och se till så jag ser någolunda ok ut för att arbeta på en ekonomiavdelning, och detta är en riktig utmaning med Nathalie och William. Bråk bråk bråk. Sedan hämtar jag de på dagis efter jobbet och då hoppas vi älsklingen har fixat mat åt oss *pik pik* ;)

Nähepp, nu ska jag vidare.

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0